Leírás és Paraméterek
Ezúttal a figyelem középpontjában Szibéria áll, ahol egy hatalmas meteorit csapódott be a Tunguszka folyó közelében, felébresztve az ősi rossz szellemeket. Dr. Tarkovszkij vezetésével egy expedíció indít a tajgába, hogy tanulmányozza a meteoritot és annak hatását a környékre. A háború után a lelkes kalandorok saját pénzükből finanszírozzák a Szibériába irányuló expedíciókat, remélve, hogy ott ereklyékre bukkannak, legyőzik a kihívásokat, és végül megszerzik a dicsőséget.
Expedíciók társasjáték egy izgalmas játék, amelyben a játékosoknak együtt kell működniük és versengeniük egy rejtélyes felfedezés során. A játék célja, hogy a játékosok minél több területet fedezzenek fel, kincseket gyűjtsenek és megfejtsék az elágazó útvonalakat.
A doboz tartalmaz egy játéktáblát, ez lesz a térkép, amely a felfedezésre váró területeket ábrázolja. Játékosok bázisát, ez lesz a játékosok kiindulópontja a térképen. Expedíciós kártyákat, ebből minden játékos kap egy saját paklit, amely tartalmazza az expedíciós kártyákat, ezeken a különböző felfedezési lehetőségek szerepelnek. Kincskártyákat, ezek a kártyák a játékosok által felfedezett kincseket és erőforrásaikat jelképezik. Kockákat, a kockadobás a játék során segít döntéseket hozni. Akciókártyákat, speciális képességeket és eseményeket leíró kártyák, amelyeket a játékosok használhatnak.
A játék menete:
Minden játékos elhelyezi a bázisát a térképen, majd kiválasztja az expedíciós kártyáit. A játékosok felváltva húznak expedíciós kártyákat, és eldöntik, melyik irányba folytatják a felfedezést. A kockadobás határozza meg az expedíciók sikerességét. Amikor a játékosok felfedeznek egy területet, kártyákat húznak, hogy megtudják, milyen kincseket találtak. Ezek a kincsek pontokat érnek. Az expedíciók során előfordulhatnak kockadobások alapján történő támadások vagy védekezések más játékosok ellen. A játékosok felhasználhatják az akciókártyáikat különleges képességek aktiválásához vagy események befolyásolásához. A játék célja, hogy a játékosok minél több kincset gyűjtsenek, és elérjék a fő célt, például a rejtélyes katedrális felfedezését. A játék végén a legtöbb pontot gyűjtő játékos nyer.